Lina Gästbloggar!

Cha Cha biaatch!
Lina heter jag och jag har aldrig bloggat förut, men nu fick jag chansen att göra de! :)
Melodifestivalen är avklarad och vi är ganska nöjda.. eller hur jullan? ;) Grrr...
Joline sitter och läser Frida och jag har almänt kul (y)
I morgon är det söndag.. veckans tråkigaste dag ?
Men tur för joline att hon ska få låna med sig en film hem då, en gråt film "dagboken" har ni sett den ? :)
Mycket bra film 5/5.. 
Helt random, Ge mig VÅR.. tänk så här vid påsk´, alla är goa och glada man får leta påsk ägg, jag tror aldrig man kommer i från de :D
Nu ska jag inte sitta här och dra ut på din tid, kul att blogga iaf! funderar kanse på att skaffa mig en söt liten blogg ? läser ni den då? hihi...
Puss och kram, ta hand om er alla sötnosar!


Ps: Linnea jag fick se ett kort på dina ögon, mycket vackra ögon må jag säga hihi (: <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha tackar :D Och Joline älskar dig <3

2011-03-14 @ 13:18:33
URL: http://linnearapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0