Joline är så jäkla glad♥

Tar allt från början!

Mamma och Pappa kommer hem från jobbet.
Dom ber mig vara i köket och jag få absolut inte gå ut!
Jag väntar och vänta.
Mamma kommer tillbaka efter 5 minuter.
Ger mig en lapp.
Där står det "Mammas gaderob"
Kollar där.
En ny lapp "Lilla badrummet"
Ännu en ny lapp "stora badrummet"
En till lapp "Vardagsrummsbordet"
Ni lapp "tvättkassen"

Jag tänker "En godispåse och cocka cola"
Jag kollar i kassen och få en chok!
Och där   En iphon 3Gs


Inte min födelsedag, inte julafton, ingen högtid bara den 15 :onde Mars 2011!

Ja är överlycklig och nu kan jag blogga vartsomhelst!

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: okej :)

Haft en bra dag?

2011-03-15 @ 19:45:11
URL: http://czheng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0