Ingen rubrik

Heej!

Idag har jag varit i skolan, och det var as kul för att våran lärare lätt oss ha en allmänn pratstund, men det blev mest fniss!
Sen skulle vi upp till högstadiet och kolla på deras saker för dom har jobbat med design tema!
Jag fick typ lite panik för att det var så mycket människor på en och samma plats!

Sen åkte jag och mamma till City Gross och småhandlade lite.
Sen bar det av till mammas kompis som precis fått tvillingar, urgulliga!
Jag bytte blöja, hjälpte till att mata dom, blev ner kräkt, hjälpte til, att bada dom och gossade med dom!
Funderar på om jag ska hoppa i en pyajams och läsa lite kanske?

Imorogon ska jag iallafall på stan med bästisen Linnéa!
Ska inte köpa något speciellt kanske ett puder och äta macke donken!
Ska bli myys!



Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0