101 sätt att åka ur en game show

Det är det jag ska kolla på ikväll :) (kolla rubriken så fattar du)
Pizza står på menyn och massa godis!
Hoppas att min aptit är tillbaka men det känns inte så :(

För övrigt har det varit en toppen dag och jag och Linnea fick VÄRLDENS skrattanfall vid maten och i koridoren!
I koridoren låg vi båda dubbervikta och skratta så mascaran rann!
Och på bilden så trodde nog fölket att jag var ett papper!
Hela armarna var fullda med text (vattenfärg)
Crazy dag kan man lungt säga!
Haha älskar sånnahär överlyckliga dagar!

Live, Live,Laugh♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Super fin designe sötnos <33

2011-03-04 @ 20:46:53
URL: http://linnearapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0