Tänkte berätta lite om mitt förflutna (ca 2 årsedan)

Heej!

Jag har tänkt att berätta om en världigt jobbig tid som jag haft i mitt liv kanske ge något tips till anndra som vart i min sittuation eller liknande!

Det hela har entligen hållt på hela mitt skolliv men det bröt ut på riktigt i fjärdeklass.
En "tjej" började retas med mig, inte så ovanligt det har väll nästan hänt alla!
Jag mådde mer och mer dåligt av att gå till skolan och hade alltid en stor klump innom mig men de var inget jag sa till NÅGON!
Jag började må mer ooch merdåligt och den klumpen växte  jag blev blandannat kallat "vandrande skelett"
jag blev mordhotat och när det gick så långt så sa jag till mamma och pappa och jag bara brast ut i gråt Vilken lättnad.
Självklart polisannmälde vi della men dom gorde inget så vi ringde rekorn men den jävlen gorde inte ett skot han bara satt på sin stol och hmade!
När jag kom till skolan dagen efter så blev jag inte dödat men jag blev slagen!
Den där tjejen slog mig och tryckte upp mig på krokarna däe vi hängde våra ytterkläder jag blev hånad när jag grat och jag fich frånvaro för att jag satt på toan och grät.
Jag lyckades pallra mig in i klassrummet men när jag satte mig på min stol så kom tjejen och viska idiot m.m i mitt öra.
Jag sa till min lärare som inte trobbe mig ingen jävla lärare trodde på mig!
Till sist sa jag till mamma och pappa att jag inte bill gå kvar på B**a skolan, för mamma och pappa var det en självklarhet att jag skulle få byta typ inget snack om saken!
Vi skervupp oss på en lista till M******ri skolan M*l*m*e* där jag fick en plats  och jag började där i femman.
Men idioterna slutade inte att mobba mig.
Jag fick elaka komentarer på b.l.a Facebook och min förra blogg.

Men nu har jag det bra!


Kommentarer
Postat av: Sara - Foto&liv

sv: tack så mycket :)

2011-01-17 @ 21:31:00
URL: http://sarisfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

be strong!

2011-01-18 @ 20:05:40
Postat av: Molly

Jag hoppas verkligen att du har det bättre hos oss! :)♥ Älskar dig gumman och jag finns alltid för dig! Vill bara att du ska veta det♥

2011-01-18 @ 21:00:47
URL: http://mollyyyy.blogg.se/
Postat av: Molly

Jag hoppas verkligen att du har det bättre hos oss! :)♥ Älskar dig gumman och jag finns alltid för dig! Vill bara att du ska veta det♥

2011-01-18 @ 21:01:27
URL: http://mollyyyy.blogg.se/
Postat av: Jonas

Lol du använder fortfarande min bakgrundsbild till inläggen ^^



Men, alltså att de äns fortsätter efter polisanmälan??? Eller aa, förvånar mig inte att någon av de gör det men ändå, det e inte lite dumt X)

2011-01-20 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0