Nära döden upplevelse!

Heej!

Min morgon började kanon, jag gick upp klocka 09.00 och satte mig vid datan och vid 10.00 gick jag ut med Lucas.
Men under promenaden började jag känna mig konstig typ illamående, yr och orkaslös!
När jag väl kom hem var jag nära på att svimma allså så jäkla läskigt!
Jag sätter mig i soffan och börjar må mer illa!
Jag rusar in på toan och kräks!
Sen ringer jag mamma men efter som jag har fyllt 12 år så får inte hon vara hemma med mig.
Men jag lägger mig på soffan en stund men ändrar mig och lägger mig i min säng och sommnar i en timme och vaknar av att jag mår jätte bra! :D
Det måste varit någon kombination av migrän och blodsocker fall (Slavriga jag åt inge frukost + och att jag har migrän)
Jag är fortfarand lite orkeslös och öm i huvudet!


Kommentarer
Postat av: Celine - hobbyfotograf

Sv; Sorry

2011-01-03 @ 15:48:10
URL: http://zelines.blogg.se/
Postat av: Annie

JOLINE! :o STACKARN! <333 Hoppas du mår bättre <3333 :)

2011-01-03 @ 16:14:27
URL: http://annieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0