I morgon smäller det!

Det var en kall Måndag den 26 Januari 1998.
Klockan var 08.09 det var tiden jag såg dagens ljus för första gången.
Jag vägde 2850 g och var 46 cm lång.

Ja det var då den stora dagen jag kom ut för nästan 13 årsedagn (imorgon) och jag längta så SJUKT mycket!
I morgon är dagen som jag blir TONÅRING asså det känns rätt skönt ändå!
Jag kommer att lägga upp bilder här på sakerna jag får!
Jag kommer att få en toppen present av min lärare kan ni gissa? ett underbart utveckliingssamtal!

Till frukost blir det en budapest bnakelse och massa sång och paket!

Vi ses bebes puss!

Kommentarer
Postat av: Annie

Grattiiis!! <3<3<3 :)

2011-01-26 @ 18:45:38
Postat av: Alice

Hej!

Veckans blogg drar i gång där du som bloggare får en chans att synas och locka läsare! Anmäl dig här: http://ajjankajjan.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment



Kram :D

2011-01-28 @ 12:59:31
URL: http://ajjankajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0