Fan va arg jag blir!!!!

Nu tänkte jag vara lite arg!
Tänkte ta upp det med skolmaten och VARNING jag kommer vara arg i detta inlägget!

Såg lite snabbt på nyheterna där dom tog upp det med skolmaten och hur mycket som slängs o.s.v!
Dom säger att vi barn borde äta mera i skola men va fan testa laga bättre mat!
Dom klagar även på att et bara är vårat fel och att vi inte kan konsentrera oss på att äta för om bästa kompisen går går du med!, men ännu en gång laga bättre mat!
Och att dom typ krävde ett "tack för maten" men om man inte kan äta vad (pip) ska man tacka för!?
Blir så jävla irriterad!


Det som visades på nyheterna var från Knivstad tror jag!

Ursäkta det arga inlägget men någon som håller med?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med!!!! de kan faktiskt laga bättre mat och om de ser att det kommer tillbaka mycket mat så kan dem väl lista ut att ingen vill äta den maten för det är så äklig!! puss

2011-01-08 @ 19:51:31
URL: http://mallannea.blogg.se/
Postat av: Celine - hobbyfotograf

På min skola är det bra mat tkr jag, men på malmen är det inte det! håller med dig med malmens mat!?

2011-01-08 @ 21:48:28
URL: http://zelines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så rätt!

2011-01-08 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0