Tävling!

Heej!

Nu kommer det upp en tävling!


                                                                    Typ av tävling


Det är en fototävling med temat "stark kärlek" tolka det hur du vill!

                                                                    Regler


För att vara med och tävla måste du ha tahit bilden helt själv och den måste vara oredigerad!

Du skriver ett nytt inlägg i din blogg att du är med och tävlar här och en länkning direkt till min tävling

O du skriver en komentar i DETTA inlägget att du är med och tävlar och har även en direkt länk till inlägget med bilden på din blogg!

Tävlingen avslutas på Lördag om en vecka och den personen som lagt upp en bild på sin blogg som jag anser har starkast kärlek vinner!

Vinnaren kontaktas på min blogg och en komentar på sin blogg!

Priset blir en FEt länkning här, på facebook, på bilddagboken och på några andra bloggar jag följer!


Något oklart så komentera bara!
Så svarar jag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0