Panik!!

Heej!

Jag får damp på mitt hår!
Asså om ni skulle se det skulle ni DÖ det är bara ett skatbo eller föresten ett skatbo är fint ijämtföresla med mitt hår!
Och på det så är mitt skrivbord ett bombnedslag!
Måste städa och jag har lite lätt panik!
Men i sället för att städa väljer jag att blogga, smarta Joline xD
Lite senare ska jag och syrran på hemligt uppdrag, säger sen :)

Jag trodde bokstavligen att jag skulle hosta upp alla mina inälver i morse *frächt* men nu mås jag bra och alla inälver finns kvar :D

Ne nu ska jag hoppa i ett varm bad och sedan städa!


Och så vill jag tacka för alla fina komentarer jag får från er dom värmer som f** ska ni veta ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: keela

tack så jättemycket!:)

2011-02-13 @ 15:08:01
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0