Läs själva...

Heej!
I 20 dagar framöver kommer det att finnas lite rolig information om mig och mitt liv och domhär punterna kommer jag skriva om!


Dag 1- Om mig.
Dag 2-Min favorit årstid och varför. 
Dag 3-Någonting jag vill ha mer än nått annat just nu.
Dag 4-Typ av killar jag faller för.
Dag 5-Mitt förnamn – och vad jag tycker om det. 
Dag 6-Ett tv program som får mig att gråta.
Dag 7- Meningen bakom mitt bloggnamn.
Dag 8-
En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 9- Någonting jag oroar mig för.
Dag 10-
En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 11-
En gammal bild på mig själv.
Dag 12-Någonting som gör mig ledsen
Dag 13- Mina 5 favoritlåtar.
Dag 14-
Vad jag åt idag.
Dag 16-
Min favorit plats.
Dag 17-Mina favorit filmer.
Dag 18-Mina favvoritplagg. 
Dag 19- Bilder på mitt rum.
Dag 20- En person jag vill träffa just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0