Jag och Linnéa är smartast...

Heej!

Idag har det varit en vanlig Tisdag!
Haha på morgon en var nog jag och Linnéa smartast.
Vi skulle se vilka saker som leder ström men hjälp av ett batteri, strömledare och en liten minimal glödlampa och jag och L skulle prova om svinot (stålull) och det funkade ju skit bra (*not*) för att vi råkade tända eld på Svinton! HAHA!

Sen tog jag bussen hem och sedan bar det av till Natalie (syster) och Mikael (Natalies sambo) och vi fikade lite, men när dom anndra asså mamma och pappa men jag ville stanna kvar, så jag gorde det!
Vi hade jätte mysigt :D

Jag har haft lite bloggtorka nu men det blir ändring på det och jag ska nog även göra en ny header!

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0