I´m a sick girl

Heej!

Dagen började helt ok, lite ont i nacken men inget mera.
Jag tog bussen till skolan och jag började jobba med SO=minder kul, i vilket fall som helt så skulle vi gå till idrotten vid 10 tiden och jag kände hur min nacke värkte mera och jag kunde inte röra på den åt vänster, upp och ner *lite läskigt*.
När vi kommer till omklädningsrummen så lägger jag mig på en av bänkarna och jag känner bara hur det knäcker till i nacken, det gjorde så ont att jag började gråta.
Jag kunde inte vara med på idrotten och jag började känna mig trött och fick gå hem.
Och för ett tag sendan så tog jag mig ett bad och när jag var klar så blev jag yr och jag tror att jag svimmade typ men som tur var mamma hemma :)
Jag har 37.7 i feber men mår helt ok :/

Ja så har min dag typ sett ut.

Hoppas att ni mår bättre än jag, nu ska jag kolla tv och mysa med en gossig filt och CANDY

Puss


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sötis Joline <3

2011-02-05 @ 14:20:02
URL: http://linnearapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0