Dag 6- Ett tv progran som får mig att gråta är...

Ett tv program som får mig att gråta är Sofias änglar asså det är duper sorgligt!
Men om ska räkna glädjetårar så är det solsidan :D
Jag försöker faktiskt undvika Sofias änglar för att jag hatar att jag älskar det xD
Dagen göövrigt har väll varit helt okej =)
Och när jag kom hem från skolan skulle jag ut med Lucas och när vi gick i en park kom en stor läskig hund och attackerde Lucas :(
Men han skadade sig inte men både jag och han höll på att skita ner oss!

Asså man kan lungt säga att jag behöver lov nu för det första känns min hjärna som en degklump och jag behöver komma ifrån vissa personer i klassen...
Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller med dig <33

2011-02-10 @ 18:28:25
URL: http://linnearapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0