Dag 4- typ av killar jag faller för

Hmm...
För att jag ska falla för en kille så krävs det nästan att han ska ha ett fint leende och hs klimten i ögat lixom
svklart ska han vara snäll och bry sog om mig och tala om att han gör det och inte bara vara med sina killkompisar ovh ignorera mig men självlkart får han vara med sina vänner i bland :)
Han ska kanske bjuda med mig på bio någon gång eller ta med mig hem till honom!

Hej föressten!
Dangen i skolan har varit helt okej men jag känner att min hjärna är en stoooooor degklump med andra ord så kan man säga att jag behöver lov!
På måndag ska ju jag och mamma till göteborg och  mysa på ett najjsig hotel och jag tror att jag tar ned mig kameran då jag kommer görmodligen att ta lite bilder :)
Och som ni kanske förstår så kommer det att bli lite bad uppdatering men jag kansle gör ett litet blogg inlägg från mammas iphone!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0