Sammanfattning av 2010!

Hej!

Med tanke på att det bara är en dag kvar till 2011 så tänkte jag göra en lite sammanfattning av varje månad i år 2010!




Januari
Jag fyllde 12 år




Februari

Mamma fyllde år och Natalie träffade sin kille


Mamma                                                       Natalie och Mikael (lite rolig bild :P)


Mars
Min kusin Alex föddes




April
Vi körde ner våran husvagn till varberg




Maj

Ett årsedan jag tog bort min blindtarm


Ser helt ded ut på bilden men jag bjuder


Juni

Natalie tog studenten och balen 


En balbild


Juli

Åkte till Gotland med min farbror och hans familj och vi flyttade 2 dagar innan jag åkte iväg.




Augusti

Skolan började
(inga bilder)


September

Val till riksdagen moderaterna vann.



Oktober

Malmensdag (städar på skolgården och inne i skolan)
                      (Inga bilder)


November

Kryssning göteborg- Kiel papap fyllde år och Mikael friade till Natalie



December

Julafton



En av mina julklappar!




Ett år går ganska snabbt och det har skett stor förändring om man tittar på bilderna i våras och dom i min header!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0