Pix


Farmor m.m


Jag och min kusin Casper

Ludwig min kusin och min sister på bild!

Domma bilderna är från dagen efter jul!

Nu kommer bilderna på annandag jul!





Pappa och min kusin Alex som går och Alex pappa i bakgrunden


Jag har mera bilder men jag orkar inte läggs upp alla bilder, och bilderna på julafton ligger på ett annar minneskort som jag inte hittar just nu.


Bilderna på julklapparn jag fick!



Nattlinne


Jeans och en långärmadtröja




En hoddies och ett linne



En pyjamas!


En värmefilt!




En spargris, badbomber och badkulor


Biopresentkort och presentkort på hela stan

Jag fick även pegar och trosor och en BH!


Nu har ni fått bilderna på min julafton!

XoXo Joline

Kommentarer
Postat av: Annie

Najjs!! <3

2010-12-28 @ 19:01:49
URL: http://annieeee.blogg.se/
Postat av: malin <3

söta kusiner och snygga kläder <3 ses ( eller det måste vi )!!!!!!

2010-12-28 @ 19:50:03
URL: http://mallannea.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej! snygga kläder du skulle vara roligt om du la upp dom bilderna på lina o mig som du tog xD men du moste inte =-)

2011-01-05 @ 12:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0