Joline

Heej!

Joline är mitt namn och jag är 12 år.
Min familj består av min mamma Linda, pappa Lasse och min storastsyster Natalie (19 år)
Vi har även tre familjemedlemmar till en boadercollie/shelty som heter Lucas på snart två år och katterna Sigge och Eliza :)

Jag har även haft två bloggar tidigare som har handlat om min vardag precis som denna kommer att göra:)

Jag bloggar inte för att bli den nya Kissie eller något i denn stilen, jag bloggar för jag vill skriva av mig och dela med mig av min erfarehet och ta emot vad andra tycker och tänker och även kunna öppna mig för någon som jag inte känner!

Hoppas ni gillar det NI läser och skicka gärna en komentar!


Kramar från mig!




Så här ser jag ut :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finiis! <3

2010-12-20 @ 20:09:28
URL: http://annieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0