Happy new year!

Nyårsafton...
Usäkta språker men fan va fort ett år går!
Lixom känns som det var sommar igår, helt sjukt!
Ikväll kommer vi iallafall få lite gäster och menyn ser ut såhär ungefär!

Förrätt: Laxrullar
Huvudrätt: Oxfilee med hasselbackspotatis och någon röra till och en sallad
Desert:  Hallon cheescake

Låter väl ganska lockande?
Jag kommer att ta kort på  fyverkerier och lägga upp här!
Min kamera är ju så tjeck så den har en inställning som heter just ''fyverkerier'' har inte provat den en men det står i beskrivningen att den stärker färgerna och gör en bättre bild typ:)

Ikväll så kommer jag hapå mig min tuptopp och mina nya jeans (slänger upp bilder sen)
och sminkningen kommer att vara en sotig med en glitter eyeliner på ögonfransroten!
Natten kommer att bli lång!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0