Efter en shopping dag med mammsen!

Heej!

Nu är jag hemma efter en shopping dag med mamma!
Kan säga så mycker att det blev ganska dyrt 1230 :- och jag betelade själv *stolt*!

Först tänkte jag lägga upp en bild på min kamera och sedan på allt jag köpte (en heldel, hehe)


Min underbara kamera som jag fotar allt med!






På bild 1 :                                                           
Svart linne från J.C
Blått linne oxå från J.C
Rosa mjukisar från Team sportia¨



Bild 2 :
Tröja utan ärmar från J.C
Långärmad tröja från gina tricot
Rosa tröja med tryck från Gina tricot
Jeans med skinn öven knäna Gina tricot


Bild 3 :
Gråa strumbor från J.C
Rosa BH från lindex
Smink kit från Lindex
3 par trosorårn kappalh ( Vita och svarta)


Det är vad jag köpte på stan, vi år även lunch på jensens böffhus (mamma betlade xD)

Det är ungfär fär såhär min dag har sett ut :)

Kommentarer
Postat av: Celine - hobbyfotograf

Tröja utan ärmar kallas för tubtopp ;)

2010-12-29 @ 18:03:18
URL: http://zelines.blogg.se/
Postat av: Annie

Najjsiga grejjer!!! <3

2010-12-29 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0